BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 20, 2011

TRAUMA KU SEPANJANG HIDUP!


salam sumeee..hmm..dengar tajuk pun da thriller kn2?hahaha..okay..cmnie..kan aku keje kat butik datin kn2..alaa..butik yg datin cun tuuuu..okay..ade sorang laki nie..yang di kira mcm tlg wat marketing laa..aku pun tktau ape sbenarnye keje die..semak jee kat butik datin..yang menjadi trauma nyeee..mcm nie..satu hari tu..time datin tengah sibuk layan customer..then mamat nie pun datang..erk lebih best kalu aku klasifikasi kn dia as orang tua..hahaha..dia ajak aku duk sblah die..tp aku tkla duk dekat die..jauh gak la..then dia mintak num aku..alasan dia sebab takut nnt takdpt call datin or auntie za(kakak ipar datin),dia bleh call aku..bile aku pertimbangkan..okay laaaa..bgla...thennnn..dia cakap.."nnt senang la uncle nak contact malam2"..WTHHHHH!ape tujuan nye dia nak contact aku mlm2..tenuk punye org tua..benci times 3!grrrrr!okay..then..dia tanya aku.."cube teka uncle umo wape?"..aku dengan tak berminat jawab laaa.."42 kottt"...then dia cakap.."salahhhh..hahaha..uncle da 50 lebih..tapi masih ensem lagi kan?"....then..aku dengan ikhlas dan jujur nya menjawab.."eii..perasan gile!"..haa..amik kau..tu la..prasan sgt..then dia wat muka gatal..eiii..geli nyeeeeee..macam nak kene sepak pun adeeeeeee..and since then..aku tkleh lupe muka gatal dia tu!!!!euwwwww...bila terigt jeee..aku jadik takut..muke cm muke pembunuh bersiri..eii..datin pun tak suke dieee..bagus la!!!GTH la orang tuaaaa!okay..thanks semua kerana tlg dgr aku mengamuk..hehehe..tata..chow~~

0 kritikan yg jujur daripada: